/Files/images/shkola/30_st/images.jpg ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

/Files/images/reklami_anmats/7057.gif

ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

ЗАВІДУЮЧОЮ ВОДЯНО–ЛОРИНСЬКОЇ ФІЛІЇ ВОЗСІЯТСЬКОГО ЛІЦЕЮ ЄЛАНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Прізвище, ім’я, по батьковіПосадаДні прийому
Лупенко Клавдія ВалеріївнаЗавідуюча Водяно-Лоринської філії Возсіятського ліцеюЩочетверга з 14 до 17 год

Особистий прийом громадян проводиться за адресою:

Миколаївська область, Вознесенський р-н, Єланецька селищна рада, с. Водяно- Лорине, вулиця Центральна, 22

/Files/images/reklami_anmats/7057.gif

Законодавчі та нормативні документи

/Files/images/simvoli/snote41.gif Закон України "Про звернення громадян"

/Files/images/simvoli/snote41.gif Інструкція з діловодства за зверненнями громадян

/Files/images/simvoli/snote41.gif Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян

/Files/images/simvoli/snote41.gif Порядок організації особистих прийомів громадян

/Files/images/simvoli/snote41.gif Постанова КМУ Про затвердження Класифікатора звернень громадян

/Files/images/simvoli/snote41.gif Указ Президента України від 07.02.2008 № 109

/Files/images/simvoli/snote41.gif Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції"

Районний відділ освіти, молоді та спорту Єланецької районної державної адміністрації

2015 рік

/Files/images/simvoli/snote41.gif Графік проведення виїзних прийомів громадян начальником відділу освіти, молоді та спорту Єланецької райдержадміністрації на 2015 рік

/Files/images/simvoli/snote41.gif Графік проведення «гарячих» телефонних ліній начальником відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації на 2015 рік

/Files/images/simvoli/snote41.gif Наказ відділу освіти, молоді та спорту РДА від 24.12.2014 № 150 "Про затвердження графіків особистого прийому та особистого виїзного прийому громадян начальником відділу освіти, молоді та спорту Єланецької райдержадміністрації на 2015 рік"

/Files/images/simvoli/snote41.gif Наказ відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації від 03.02.2015 № 14 "Про затвердження Порядку організації та проведення особистих та особистих виїзних прийомів громадян начальником відділу освіти, молоді та спорту Єланецької районної державної адміністрації"

/Files/images/simvoli/snote41.gif Наказ відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації від 03.02.2015 № 15 "Про затвердження Порядку проведення телефонної "гарячої" лінії начальником відділу освіти, молоді та спорту Єланецької районної державної адміністрації"

/Files/images/simvoli/snote41.gif Наказ відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації від 03.02.2015 № 16 "Про затвердження Положення про організацію роботи "телефону довіри" у відділі освіти, молоді та спорту Єланецької районної державної адміністрації"

2016/2017 навчальний рік

Наказ по школі

04.01.2017 № 06

Про організацію роботи із зверненнями громадян в

Водяно –Лоринській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів на 2017 рік

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади, виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити графік прийому громадян адміністрації навчального закладу на 2017 рік (Додаток ).

2. Добролежі А.О., заступнику директора з навчально-виховної роботи, довести графік прийому громадян до працівників навчального закладу, учнів, батьків та громадськості.

До 15.01.2017

3. Призначити Лупенка Г.А., діловода школи, відповідальним за ведення діловодства за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян.

4. Лупенко Г.А.:

4.1. Вести діловодство зі звернення громадян окремо від загального діловодства навчального закладу.

Протягом року

4.2. Вести класифікацію основних питань, що порушуються у зверненнях громадян відповідно до індексів:

Індекс Зміст
150 Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність:
150.1 Влаштування дітей в навчальні заклади
150.2 Соціальний захист педагогічних працівників (вирішення житлових питань, пільги вчителям, виконання вимог ст..57 Закону України «Про освіту» та ін.)
150.3 Праця і зарплата (питання призначення, звільнення, надання матеріальної допомоги, працевлаштування та ін.)
150.4 Охорона здоров'я
150.5 Морально-етичний клімат у колективах навчальних закладів
150.6 Поліпшення матеріально-технічної бази. Ремонт навчальних закладів
150.7 Поповнення документів про освіту
150.8 Надання архівних довідок, роз'яснень
150.9 Інші

Протягом року

4.3. Вести діловодство зі зверненнями громадян відповідно до Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І—IIIступенів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 23.06.2000 р. № 240

Протягом року

4.4. Готувати аналітичну довідку за зверненнями громадян і подавати до відділу освіти,молоді та спорту райдержадміністрації.

Щороку до 15 грудня

5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор школи К.В.Лупенко

З наказом ознайомлені :

Добролежа А.О.

Лупенко Г.А.


2017-2018 навчальний рік

НАКАЗ

по закладу освіти

04.01.2018 № 05

Про організацію роботи із зверненнями громадян в

Водяно–Лоринському закладі загальної середньої освіти

І-ІІ ступенів на 2018 рік

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади, виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити графік прийому громадян адміністрації навчального закладу на 2018 рік (Додаток ).

2. Калініченко А.О., заступнику директора з навчально-виховної роботи, довести графік прийому громадян до працівників навчального закладу, учнів, батьків та громадськості.

До 15.01.2018

3. Призначити Лупенка Г.А., діловода школи, відповідальним за ведення діловодства за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян.

4. Лупенко Г.А.:

4.1. Вести діловодство зі звернення громадян окремо від загального діловодства навчального закладу.

Протягом року

4.2. Вести класифікацію основних питань, що порушуються у зверненнях громадян відповідно до індексів:

Індекс Зміст
150 Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність:
150.1 Влаштування дітей в навчальні заклади
150.2 Соціальний захист педагогічних працівників (вирішення житлових питань, пільги вчителям, виконання вимог ст.и 57 Закону України «Про освіту» та ін.)
150.3 Праця і зарплата (питання призначення, звільнення, надання матеріальної допомоги, працевлаштування та ін.)
150.4 Охорона здоров'я
150.5 Морально-етичний клімат у колективах навчальних закладів
150.6 Поліпшення матеріально-технічної бази. Ремонт навчальних закладів
150.7 Поповнення документів про освіту
150.8 Надання архівних довідок, роз'яснень
150.9 Інші

Протягом року

4.3. Вести діловодство зі зверненнями громадян відповідно до Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І‑IIIступенів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 23.06.2000 р. № 240

Протягом року

4.4. Готувати аналітичну довідку за зверненнями громадян і подавати до відділу освіти,молоді та спорту райдержадміністрації.

Щороку до 15 грудня

5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор освітнього закладу К.В.Лупенко

Затверджено наказом по Водяно–Лоринському

закладу загальної середньої освіти від 04. 01 2018 № 5

Кiлькiсть переглядiв: 818