/Files/photogallery/1135/241980384.png /Files/images/anmats_pro_shkolu/22.gif

/Files/images/reklami_anmats/7057.gif

Методична робота у Водяно-Лоринській філії Возсіятського ліцею – це спеціальний комплекс практичних заходів, які ґрунтуються на досягненнях науки, передового педагогічного досвіду і спрямовані на всебічне підвищення компетентності і професійної майстерності кожного вчителя. Цей комплекс орієнтований перш за все на підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу, а в кінцевому результаті – на підвищення якості й ефективності освітнього процесу.

/Files/images/metodichna_robota/Методична.png

НАУКОВО - МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА:

Краєзнавство - як складова створення умов для всебічного розвитку особистості, самовираження, спонукання її до саморозвитку.

/Files/images/metodichna_robota/Напрямки мр.png

/Files/images/metodichna_robota/Основні аспекти.png

/Files/images/metodichna_robota/Основні завдання.jpg /Files/images/metodichna_robota/Методична культура.png /Files/images/metodichna_robota/Метод культура.png /Files/images/metodichna_robota/Професіоналізм.jpg /Files/images/metodichna_robota/Формування2.png /Files/images/metodichna_robota/Функції мр.jpg

Реалізація функцій управління системою науково-методичної роботи філії:

1) функція планування:

ü важливий підготовчий етап методичної роботи, яка полягає у визначенні системи заходів, що забезпечать досягнення найкращих результатів;

ü визначення мети, складання плану роботи різних ланок ;

2) організаційна функція:

ü проявляється в діяльності, пов’язаній з удосконаленням структури методичної роботи, змісту діяльності різних її складових;

ü організація виконання річного плану, організація виконання плану керівництва і контролю;

3) діагностична функція:

ü вимагає регулярного вивчення ступеня розриву між реальним рівнем компетентності педагогів, що виявляється в узагальненому результаті їх праці, та вимогами суспільства до якості діяльності конкретних працівників освіти в умовах розбудови української національної школи;

ü вивчення якості викладання предметів. Діагностування, узагальнення результатів досліджень;

4) прогностична функція:

ü вимагає визначення знань та умінь, необхідних педагогам у майбутньому;

ü планування, моделювання, проектування, управління упровадженням нових ресурсів, проведення теоретичних семінарів;

5) моделююча функція:

ü полягає у розробці принципово нових положень навчально-виховної роботи в філії, у формуванні та впровадженні моделей передового досвіду, їх експериментальній перевірці, після якої вони можуть бути використанні як зразки для впровадження;

6) відновлювальна функція:

ü передбачає відновлення частково забутих або втрачених учителями знань після закінчення педагогічного навчального закладу – тобто забезпечення педагогів інформацією;

7) корегуюча функція:

ü спрямована на виправлення в діяльності педагогів недоліків, пов’язаних з використанням застарілих методик, що не відповідають вимогам сучасності;

ü використання досліджень, психологічна робота, пошук нових форм та методів роботи;

8) пропагандистська функція:

ü спрямована на інформування педагогів, їх агітацію щодо впровадження у практику досягнень науки, передового педагогічного досвіду, створення відеотеки педмайстерності, участь у виставках, семінарах, випуск друкованої продукції;

9) координуюча функція:

ü циклограми роботи, раціональне обєднання всіх видів діяльності;

10) контрольно-інформаційна функція:

ü полягає в утворенні і підтримці стабільного зворотнього зв’язку, в оцінці відповідності наслідків методичної роботи плановим завданням та нормативним вимогам – тобто аналіз кількісних та якісних змін, що відбуваються в діючій системі, здійснення зворотного зв’язку.

/Files/images/metodichna_robota/Організація мр.jpg /Files/images/metodichna_robota/Структура методичної роботи.jpg /Files/images/metodichna_robota/Принципи мр.jpg /Files/images/metodichna_robota/Форми мр.jpg

Провідна форма організації методичної роботи:

Провідною формою організації науково – методичної роботи є методичні об’єднання вчителів, робота яких сприяє створенню умов для удосконалення педагогічної майстерності вчителя.

Методичні об'єднання (МО)

Методичні об’єднання перебувають ніби у фокусі, в якому збігаються «промені» всіх інших форм підвищення кваліфікації: самоосвіта, наставництво, семінари, конференції.

Напрямки роботи МО:

 організація безперервного підвищення науково-теоретичної та методико-технологічної компетентності фахівців;

 розробка внутрішніх освітніх стандартів;

 проведення внутрішньої атестації співробітників;

 відбір підручників та методичної літератури;

 організація позакласної роботи з предмета, в тому числі олімпіад, конкурсів, предметних тижнів, свят тощо.

Функції МО:

  • Робота МО організовується на основі плану роботи школи, рекомендацій рай методкабінетів, методичної теми, прийнятої до розробки педагогічним колективом, з урахуванням індивідуальних планів професійної самоосвіти вчителів;
  • МО вчителів здійснює свою діяльність в різних формах, зокрема на засіданнях, де аналізується або приймається до уваги рішення задач;
  • МО вчителів може організувати семінарські заняття, цикл відкритих уроків із заданої і визначеної тематики;
  • Одним з функціональних обов’язків МО є розробка системи позакласної роботи з предмету, визначення її напрямку, ідеї.
  • Саме завдяки розподілу функцій внутрішкільного контролю між адміністрацією та МО склалася система творчої діяльності педагога. Результатом такої діяльності стали цікаві надбання з питань упровадження та використання комп’ютерної підтримки уроків різних напрямків, реалізації завдань особистісно-зорієнтованого навчання.
  • В школі створена атмосфера доброзичливості, без напруження, підвищується розумова та творча активність, здатність до пошуку. Вчителі й учні активні співучасники творчого процесу.

Планування методичної роботи ґрунту­ється на:

• нормативно-правовому забезпеченні освіти;

• результатах моніторингу роботи навчаль­ного закладу за минулий навчальний рік;

• діагностичних даних щодо рівня компе­тентності педагогічних кадрів;

• потребах учнів і батьків.

Кiлькiсть переглядiв: 1793